Σελίδες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΟΔ.


Σάντερς: "Είμαι γεννημένος νικητής"

Χαρούμενος και έτοιμος να ζήσει την εμπειρία του ελληνικού πρωταθλήματος με την φανέλα του ΚΑΟΔ δήλωσε στο Sport24.gr ο Τζαμάρ Σάντερς.


Ο απόφοιτος του UAB τοποθετήθηκε από την Αλαμπάμα όπου βρίσκεται για τον νέο σταθμό της ευρωπαϊκής του καριέρας αφήνοντας πίσω του με το που τελείωσε το κολέγιο τις ΗΠΑ.

Κι όχι μόνο αυτό αλλά και δείχνει να ανυπομονεί να κάνει την Τρίτη το υπερατλαντικό του ταξίδι και να τεθεί στην διάθεση του Γιώργου Καλαφατάκη στο κλειστό "Δημήτριος Κραχτίδης".


"Είμαι πολύ χαρούμενος για την ευκαιρία που μου έδωσε ο ΚΑΟΔ να έρθω στην Ευρώπη και να αγωνιστώ σε ένα από τα πιο δυνατά πρωταθλήματα όπως είναι το ελληνικό", υποστήριξε ο Σάντερς για την μεταγραφή του στην ομάδα της Δράμας.

Κι όσο για την ώρα του ταξιδιού του στις αρχές της εβδομάδας σημείωσε: "Βρίσκομαι στην Αλαμπάμα και ετοιμάζω τα πράγματά μου πριν ξεκινήσω το ταξίδι μου για την Ελλάδα και την Δράμα ώστε να αρχίσω προπονήσεις".

Ο Σάντερς αναφερόμενος στον τεχνικό του στον ΚΑΟΔ, Γιώργο Καλαφατάκη, δήλωσε: "Έχω μιλήσει με τον κόουτς και πλέον περιμένω να τον γνωρίσω και από κοντά ώστε να γνωρίσω την φιλοσοφία του. Το σίγουρο είναι ότι είμαι έτοιμος να ακολουθήσω τις οδηγίες του και να κάνω ότι μου ζητήσει σε άμυνα και επίθεση".

Στην ερώτηση για το αν μπορεί να αποτελέσει τον ηγέτη του ΚΑΟΔ είπε: "Αυτό που θα με ικανοποιεί είναι η ομάδα να κερδίζει και στο τέλος της χρονιάς να έχει πετύχει τους στόχους της. Όσο για μένα δεν σου κρύβω ότι είμαι γεννημένος νικητής και το έχω αποδείξει μέχρι στιγμής σε ότι χρειάστηκε να κάνω στα μπασκετικά μου βήματα".

Κι αν ο Σάντερς αναμένεται την Τρίτη στην Δράμα και στο κλειστό "Δημήτριος Κραχτίδης" σήμερα το απόγευμα έκανε την πρώτη του προπόνηση υπό τις οδηγίες του "Καλάφα" το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΚΑΟΔ, ο Σάκης Καρύδας.

Τέλος σχετικά με την διαμόρφωση του ρόστερ του ΚΑΟΔ ο Κώστας Χαραλαμπίδης παραμένει στα υπόψη με τον Καλαφατάκη να έχει αφήσει στην άκρη τον Μπράντον Κόστνερ έχοντας ξεχωρίσει άλλον Αμερικανό πάουερ φόργουορντ.
sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου