Σελίδες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΟΔ.


Στη Δράμα ο Χαντ.
Στην Δράμα βρίσκεται από το μεσημέρι του Σαββάτου ο Τζέρεμι Χαντ για λογαριασμό του ΚΑΟΔ αποτελώντας τον αντικαταστάτη του Τζαμάρ Σάντερς στο ρόστερ της ομάδας του Γιώργου Καλαφατάκη.

Ο 28χρονος Αμερικανός φόργουορντ με ύψος 1.96μ. θα έχει την ευκαιρία να ξεκουραστεί το απόγευμα αλλά και αύριο ώστε από την Δευτέρα να τεθεί στην διάθεση του «Καλάφα» και την προετοιμασία του ΚΑΟΔ για το εκτός έδρας παιχνίδι στο ΣΕΦ με τον Ολυμπιακό


Το Sport24.gr υποδέχθηκε τον Χαντ στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» της Θεσσαλονίκης στην ολοκλήρωση του υπερατλαντικού του ταξιδιού όπου δεν έκρυψε πως μετά από σχεδόν 18 ώρες στα αεροδρόμια δεν έβλεπε την ώρα να ξεκουραστεί πριν βοηθήσει τον ΚΑΟΔ να πετύχει τους στόχους του στο φετινό πρωτάθλημα της Α1.

"Αν και λίγο κουρασμένος από το ταξίδι νιώθω καλά αλλά και πολύ ενθουσιασμένος που θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Σε ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης και θα κοιτάξω να κάνω ότι μου ζητήσει ο νέος μου προπονητής για να βοηθήσω τον ΚΑΟΔ να κερδίζει και να πετύχει τους στόχους του", ήταν το πρώτο σχόλιο του Χαντ.

Όσο για το αν είναι έτοιμος να αποτελέσει εκ των ηγετών του φετινού ΚΑΟΔ ο Χαντ παραδέχθηκε: "Αισθάνομαι πως διαθέτω ως παίκτης τα στοιχεία του ηγέτη ώστε να μπορέσω να αποτελέσω ακόμη και τον ηγέτη του ΚΑΟΔ αν χρειαστεί στην διάρκεια των παιχνιδιών. Ξέρω ότι βασικός στόχος της ομάδας μου είναι η παραμονή στην Α1 αλλά θα κοιτάξω με τους συμπαίκτες μου να την εξασφαλίσουμε το συντομότερο ώστε να μπορέσουμε να κυνηγήσουμε και κάτι περισσότερο".

Ο Χαντ ωστόσο αν και πρωτάρης στο ελληνικό πρωτάθλημα έδειξε να γνωρίζει κάποιον από τους νέους του συμπαίκτες στον ΚΑΟΔ όπως απάντησε σε σχετική ερώτηση λέγοντας: "Αυτόν που γνωρίζω από τους νέους μου συμπαίκτες είναι ο Γκάρι Φλάουερς που ήταν ο καλύτερος παίκτης του κολεγίου του στην περσινή χρονιά".


Κι όσο για το αν επικοινώνησε με κάποιους παίκτες που έχουνε αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα είπε: "Όλα έγιναν τόσο γρήγορα και δεν πρόλαβα. Είδα ως ευκαιρία και πρόκληση στην καριέρα μου να αγωνιστώ στο ελληνικό πρωτάθλημα όταν ήρθε η πρόταση του ΚΑΟΔ που δεν το σκέφτηκε και πολύ.

Γνωρίζω ωστόσο τον Τζαμόντ Λούκας που έπαιξε τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα σε Μαρούσι και Ολυμπιακό αλλά και τον Κρις Μάσι που είχε αγωνιστεί στην Λάρισα. Ακόμη και ο περσινός μου προπονητής στην Βόννη ο Μίκαελ Κοχ είχε αγωνιστεί στην Ελλάδα για πολλά χρόνια στον Παναθηναϊκό οπότε είχαμε μιλήσει για το ελληνικό πρωτάθλημα".

Όσο για το ότι θα έχει την ευκαιρία στα εντός έδρας παιχνίδι του ΚΑΟΔ να αγωνίζεται σε γεμάτες κερκίδες στο κλειστό «Δημήτριος Κραχτίδης» τόνισε:"Είναι κάτι που το αγαπάω και με κάνει να προσπαθώ ακόμη περισσότερο. Αποτελεί επιπλέον ενέργεια και κίνητρο για μένα να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίσει και να κάνω μαζί με τους συμπαίκτες μου τους φιλάθλους μας χαρούμενους".

Ο Χαντ εξήγησε ακόμη γιατί είναι διψασμένος για μπάσκετ ερχόμενος στον ΚΑΟΔ. "Σε αντίθεση με πέρσι στην Γερμανία και στην Βόννη αγωνιζόμενος μέχρι πριν μερικές ημέρες στην Αργεντινή (σ.σ. Κουίμσα) δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είχα μεγάλο χρόνο συμμετοχής. Για αυτό και ερχόμενος στον ΚΑΟΔ ανυπομονώ να ξεκινήσουνε τα παιχνίδια μου και να βοηθήσω την ομάδα μου", κι όσο για το ότι το ντεμπούτο του θα γίνει κόντρα στον Ολυμπιακό την επόμενη Κυριακή στο ΣΕΦ σχολίασε:

"Θα είναι χωρίς αμφιβολία ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι αλλά θα παλέψουμε για το καλύτερο. Θα έχω ωστόσο την ευκαιρία να τα πω με τον Κάιλ Χάινς που ήμασταν και πέρσι αντίπαλοι στην Γερμανία στα παιχνίδι της Βόννης με την Μπάμπεργκ".
sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου