Σελίδες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΘΟΥ ΚΑΤΣΟΥΛΗ

              
                     Φωτογραφία του Vasilis Paramanidis.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς, επ ευκαιρία των εγκαινίων του αθλητικού Μουσείου στο γήπεδο ´´Δ. Κραχτίδης´´,
για την διεξαγωγή φιλικού αγώνα κοινωνικού χαρακτήρα προς τιμή μου,από τους παλαιμάχους του ΚΑΟΔ και τους βετεράνους καλαθοσφαιριστές του συλλόγου Ελλάδος.
 # Η πλακέτα από τα χέρια του δημάρχου της γεννέτηρας πόλης μου, κ. Χ.Μαμσάκου που στο πρόσωπο του εβλεπα ολη την Δραμα,
 # Το κυπελλο του Συλλογου Παλαιμαχων Καλαθοσφαιριστων Ελλαδος, που απο προτροπη τους, μου απενεμηθη απο τα χερια της μητερας μου, αντι του προεδρου του, Χ. Κωνσταντινιδη,
 # Η αυθεντικη φανελλα μου του Χρυσου μεταλλιου των Μεσσογειακων του 1979 απο τον ´´συλλεκτη ´´ Β. Πουλιανιτη, και
 # Το ΒΑΡΥΤΙΜΟ μαρμαρινο γλυπτο, που απο μια πρωτη ματια συμβολιζει το μεγαλειο του αθλητισμου με τους δυο αντιπαλλους να αγωνιζονται και παραλληλα να αγκαλιαζονται ενωνοντας τους η μπαλα του Μπασκετ, απο τον προεδρο του ΚΑΟΔ, Α.Γρηγοριαδη,
μου προσφεραν τεραστια ΧΑΡΑ, ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ, και ΜΝΗΜΕΣ εικοσι και πλεον αγωνιςτικων χρονων!
 Ευχαριστω σε οσους δουλεψαν και σε οσους παρεβρεθησαν σε αυτην την τοσο ομορφη εκδηλωση, τους συμπαικτες και ´´αντιπαλους ´´ μου, και φυσικα,τους προπονητες και παικτες και των δυο ομαδων, καθε εναν ξεχωριστα, που εκτος των αλλων μας εδειξαν οτι ΔΕΝ ΓΕΡΝΑΜΕ ΠΟΤΕ!
 Η ακρως επιτυχημενη αυτη εκδηλωση παρουσια πολιτικων και στρατιωτικων παραγοντων και με την ευλογια του σεβασμιωτατου Μητροπολιτου Δραμας κκ Παυλου, ευχομαι να γινει θεσμος, οχι μονο στην Δραμα αλλα και σε καθε γωνια της χωρας μας.
 Ευχομαι επισης στους ανθρωπους του αναγεννημενου ΚΑΟΔ, την χαρα που εδωσαν σε ολους τους προσκεκλημενους τους,με την αψογη φιλοξενιας τους και οχι μονο, να την εισπραξουν σε επιτυχιες και στους αγωνιστικους χωρους.
 Στον δε Συλλογο Βετερανων Καλαθοσφαιριστων Ελλαδος ευχομαι να συνεχισει να δινει χαρα σε ολους μας, να διευρινει το μεγαλο κοινωνικο του εργο και να φερνει ολο και περισσοτερους νεους κοντα στο αγαπημενο μας αθλημα.
Και παλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΜΑΝΘΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου