Σελίδες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΚΑΟΔ

Κακαρούδης: "Ηθελα νέα πρόκληση στην καριέρα μου"

Κακαρούδης: "Ηθελα νέα πρόκληση στην καριέρα μου"
Για την απόφασή του να μετακομίσει στο Ρουμάνικο πρωτάθλημα μίλησε ο Κώστας Κακαρούδης στην "SportDay" ενώ τόνισε πως στο μέλλον θέλει να ξανασυνεργαστεί με τον ΚΑΟΔ.
Οι δηλώσεις του Κακαρούδη στην SportDay:


"Με τον ΚΑΟΔ ξεκινήσαμε αρκετά καλά στα φιλικά προετοιμασίας και στο Κύπελλο. Έτσι δημιουργήθηκαν στόχοι και προσδοκίες. Μετά, στο πρωτάθλημα, ήρθαν αρκετά άτυχα αποτελέσματα και φτάσαμε σε σημείο να κυνηγάμε την παραμονή, από εκεί που ήμασταν για πλέι οφ. Ήρθε κάποια στιγμή και η αλλαγή προπονητή (Μάρκοβιτς αντί Καλαφατάκη). Πιστεύω πως στις σερί ήττες που κάναμε έπαιξε ρόλοη τύχη, αλλά και η άσχημη ψυχολογία. Τελικώς, στα πλέι οφ μπορεί να μην μπήκαμε, αλλά μείναμε στην Α1", ήταν η αρχική τοποθέτηση του 30χρονου φόργουορντ.

Στη συνέχεια, ο Κώστας Κακαρούδης μίλησε για την επιλογή του να μετακομίσει στη Ρουμανία και την Ενέρτζια Ροβινάρι: "Προτάσεις υπήρξαν από τον ΚΑΟΔ, τον ΠΑΟΚ, το Ρέθυμνο και τον Πανελευσινιακό. Μετά ήρθε η πρόταση από την Ενέρτζια Ροβινάρι. Η αλήθεια είναι ότι ψάχτηκα αρκετά για να πάω στο εξωτερικό. Ήθελα κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου και βέβαια έπαιξε σημαντικό ρόλο και το οικονομικό κομμάτι. Η ομάδα είναι οργανωμένη και έχει στόχους, οπότε ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα".

Για το αν τον αγχώνει το "άγνωστο": "Καθόλου! Ίσα-ίσα που το θεωρώ και πρόκληση. Βέβαια όπως με ενημέρωσαν, θα είμαι ο πρώτος Έλληνας που θα αγωνιστώ στο ρουμανικό πρωτάθλημα. Έτσι υπάρχει έξτρα κίνητρο. Επίσης πρωταθλήματα σαν της Ρουμανίας, της Ουκρανίας και της Τσεχίας βρίσκονται σε άνοδο. Υπάρχουν χρήματα και προσπαθούν οι ομάδες να φανούν. Ήδη η Ουκρανία βρίσκεται στην Ευρωλίγκα με τη Μπουντιβέλνικ. Οπότε χαίρομαι πάρα πολύ και δεν με αγχώνει καθόλου".

Ο Κώστας Κακαρούδης κατέληξε λέγοντας πως: "Με τον ΚΑΟΔ έχω μια σχέση διαφορετική από κάθε άλλη ομάδα που έχω παίξει. Έζησα πολλά εκεί. Υπάρχει αλληλοεκτίμηση με τον καθένα στην ομάδα. Γιατί όχι να συνεργαστούμε ξανά στο μέλλον. Μου φαίνεται πλέον πολύ οικείο το περιβάλλον".
superbasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου