Σελίδες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΙΝΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Π. ΤΑΧΥΡΙΔΗ ΣΤΟ WEBRADIO ΤΗΣ ΕΟΚ

 

Ταχυρίδης: «Κάθε μέρα στον Ηρακλή για μένα είναι κέρδος»

Ο φόργουορντ του Ηρακλή, Πρόδρομος Ταχυρίδης, μίλησε στην εκπομπή «Άμεσο Ριπλέι» του EOK WebRadio με τον Μαρίνο Πρίντεζη και τον Κωνσταντίνο Μελάγιες. Αναλυτικά είπε:

Για τις εντυπώσεις του απ’ τον Ηρακλή: «Σίγουρα το να παίζεις για τον Ηρακλή έχει μια μεγάλη πίεση. Έχω πολλά να κερδίσω φέτος. Του κόουτς Γιαπλέ είναι γνωστή η παρουσία του στη μεγάλη κατηγορία. Έχουμε νέα παιδιά στην  ομάδα, αλλά ταυτόχρονα έχουμε και μερικούς έμπειρους παίκτες. Εγώ προσωπικά είμαι πολύ νέος ακόμη και κάθε μέρα για ‘μένα είναι κέρδος. Στην προπόνηση καθημερινά προσπαθούμε κανονικά».

Για το πρώτο «διπλό» του Ηρακλή τη φετινή σεζόν, επί του Χαρίλαου Τρικούπη: «Εμείς κοιτάμε κάθε προπόνηση και κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Κάνουμε ένα βήμα τη φορά και προσπαθούμε καθημερινά να βελτιωνόμαστε. Εγώ προσωπικά πίστευα ότι αργά ή γρήγορα θα ερχόταν και η πρώτη εκτός έδρας νίκη».

Για το πώς είναι να παίζει στο «Ιβανώφειο»: «Είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία για ‘μένα να παίζω με τέτοιο λαό. Υπάρχει πίεση, αλλά το απολαμβάνεις ταυτόχρονα. Είναι μια διαφορετική εμπειρία».

Για τη συμμετοχή του στο Next Generation Camp με τη Ντινάμο Σάσαρι: «Έπαιζα εφηβικό τότε με την ομάδα του ΠΑΟΚ. Στο τουρνουά Rising Stars υπήρξε ενδιαφέρον από δύο ομάδες στην Ιταλία και μου είπαν άμα θέλω να πάω να παίξω στο τουρνουά με την ομάδα της Σάσαρι. Ήμουν δύο βδομάδες στην Ιταλία. Στο τουρνουά συμμετέχουν ομάδες της 1ης κατηγορίας της Ιταλίας και κατεβάζουν ομάδες U21. Ήταν μια πολύ καλή εμπειρία, είχε ταλέντα απ’ όλη την Ιταλία. Με βοήθησε να καταλάβω που βρίσκομαι σε σχέση με άλλα παιδιά στην ηλικία μου, ή και 2 χρόνια μεγαλύτερα ή μικρότερα».

Για το αν θα ήθελε να ξαναζήσει μια τέτοια εμπειρία: «Φυσικά και θα ήθελα, είτε στην Ιταλία, είτε κάπου αλλού. Το καλοκαίρι μόλις τελειώσω με τις υποχρεώσεις μου με την ομάδα θα το κοιτάξω, δεν έχω κλείσει την πόρτα σε κάτι».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου